کد مطلب:314584 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:210

حضرت عباس فرمود خلیل بلند شو
جناب حجة الاسلام والمسلمین عالم فرزانه آقای حاج شیخ علی كورانی لبنانی ساكن حوزه ی علمیه ی قم در تاریخ 19 / 1 / 78 شمسی در منزل آیة الله العظمی مرحوم حاج سید محمدرضا موسوی گلپایگانی (ره) فرمودند:

5. شخصی به نام خلیل ابوراشد (مسیحی) در كویت مشغول كار بود. او سخت بیمار شد و پس از این بیماری سخت فلج شد. پزشكان معالج وی جوابش كردند و گفتند:

حالا كه مردنی هستی، به لبنان برو.

گفت: این جا بمیرم بهتر است، جنازه ام را به لبنان ببرید. و به وی گفتند: حداكثر یك ماه دیگر زنده می مانی. شب تاسوعا فرا رسید، یكی از همكاران او، او را



[ صفحه 574]



می بیند كه وضعش خیلی خراب است. به او می گوید: شما چرا به حضرت اباالفضل العباس قمر بنی هاشم علیه السلام متوسل نمی شوید پاسخ می دهد. من به تمام قدیسان متوسل شده ام اما نتیجه نگرفته ام باز به او می گوید: شما به حضرت ابوالفضل العباس قمر بنی هاشم علیه السلام متوسل شو.

در جواب می گوید: شما برایم متوسل شوید كه حرف شما را گوش می كنند. می گوید: خودت متوسل بشو چون خاندان اهل بیت علیهم السلام كریم و بزرگوارند. برای این عزیزان مسیحی كلیمی و شیعه و... فرقی نمی كند این جا بود كه خلیل (ابوراشد) خودش به حضرت قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام متوسل می شود و همان شب تاسوعا می خوابد. در خواب شخصی را با لباس سفید و قیافه ی زیبا و بلند قامت می بیند و می فهمد كه این همان حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام است آن انسان ملكوتی آمده و می فرماید: خلیل، بلند شو. خلیل می گوید: نمی توانم. آقا می فرماید: می توانی، بلند شو. مریض فلج از خواب بیدار می شود و می بیند الحمدلله به دست دستگیر عالم حضرت قمر بنی هاشم اباالفضل العباس علیه السلام شفا گرفته است.

پس از این خواب و گرفتن شفا به دكترهای قبلی مراجعه می كند و دكترها همه تعجب می كنند و می گویند: این قصه چیز غیر عادی است. شایان ذكر است، در اثر فلج كه پس از آن مریضی سخت او پیدا كرده بود، بچه دار هم نمی شد اما پس از این كه شفا پیدا كرد، خداوند به او فرزندی عنایت فرمود و اسمش را عباس گذاشت. الآن عباس ابوراشد در لبنان زندگی می كند.